The First Case
Wato Tachibana baru saja kembali ke Jepun dari Syria. Mentornya tiba-tiba meninggal dunia selepas perutnya meletup di lapangan terbang. Detektif perunding, Cik Sherlock diberikan kes itu untuk disiasat.