MILF's Broken Heart
Jimmy dan Ryan bersaing merebut hati Pola. Harrison mendedahkan kebenaran yang mengecewakan. Mesej mengejutkan meletakkan hubungan dalam krisis dan menyebabkan MILF mempersoalkan hubungan sedia ada. Hubungan Jose dan Kelle semakin panas.