Megan’s Story
Pada tahun 2020, Megan Thee Stallion dirakam dihalang oleh polis bersenjata selepas dia ditembak oleh Tory Lanez. Selepas pengalaman pahit itu, Megan mengalami kebencian dalam talian. Kini, Timbalan Pendakwa Raya kes itu menceritakan kisah dalaman.