Meet the Couples
Kathleen mahu Nate maju dan menjadi pasangan yang dia perlukan. James dan Jessica bertengkar tentang kewangan. Randi dan Jeanette menangguhkan hidup sehingga restoran mereka maju. Nicole dan Alan bertembung mengenai dinamik kuasa.