Seaweed
Kombu, dulse, wakame: rumpai laut semakin berjaya, dan kepelbagaiannya sentiasa mengejutkan gastronomi. Sama ada ia dicari kerana khasiat pemakanannya, perisa beryodium atau tarikan estetik, mereka bersedia untuk menakluki dunia.