Reckless Driver Revenge
Rober dan pasukan menangani pemandumelulu dengan melepaskan robot polis. Kemudian mereka membalas dendam dengan menangkap pemandu yang leka itu dan mendedahkan mereka pada jumbotron pada permainan hoki NHL.