Get Your Girlfriends Straight
Matt dan Caryn dapati selera mereka bercanggah ketika membeli-belah untuk rumah baru mereka. Matt jemput Chris untuk bergaul dengan rakannya, dan tiada topik terlarang. Zach dan Tori bawa anak-anak bermain boling untuk pertandingan sesama keluarga.