Time Will Tell
Apabila dekan sebuah sekolah persediaan elit dibunuh, Shaw dan Riley harus menyiasat sistem toksik yang memberi tekanan melampau pada pelajar untuk berjaya. Anak lelaki Brady minta pertolongan.