The Last Defenders of Malaysia
Rakyat Malaysia, Edwin dan Dr Achier berhadapan dengan pengebom ikan dan penceroboh di laut lepas untuk melindungi ekosistem marin rapuh Kepulauan Sugud di Malaysia.