A Steak Through the Heart
Tituss Burgess meminta enam cef yang tinggal bekerjasama dan membuat jamuan stik untuk tetamu VIP Poppy O'Toole. Dengan ramuan terhad, para pesaing berharap dapat mewarisi hasil tani, protein dan item pantri terbaik daripada rakan yang telah pergi.