Kung Food! Hong Kong's Street Food Icons
Temui dua cef yang paling disayangi di bandar ini dengan "So Gai" mereka sendiri, Cef Vicky Cheng dari WING dan Cef ArChan Chan Ho Lee Fook. Di sebalik pekerjaan harian mereka, makanan jalanan di bandar ini yang terus memberi inspirasi.