The Angry Ghost
Amy, Adam dan Chip menjawab rayuan keluarga yang mahu mendapatkan bantuan di luar bandar New York. Penampakan gelap menunjukkan pencerobohan melampau, mencakar dan menyerang semua penghuni. Bolehkah pasukan itu mengetahui siapa yang menghantui?