The Deal
Peguam Paul Bernardo menemui rakaman video serangan terhadap Leslie Mahaffy dan Kristen French. Rakaman menunjukkan Homolka bersubahat dalam jenayah itu. Tanpa mengetahui maklumat baru ini, pendakwa membuat perjanjian kontroversi dengan Homolka.