Melaka
Perhentian terakhir membolehkan kita melakukan perjalanan melalui masa dan ruang ketika kita kembali ke hari-hari makmur Little Nyonya! Datang bersama-sama untuk perjalanan ini, kawan lama kita Emily lim Lin Peiqi, Nyonya generasi ketujuh.