Just Monkeys
Ayuh ke belantara dan kenali beberapa saudara jauh kita: monyet. Daripada Pygmy Marmoset di Lembangan Amazon barat, kepada Mandrills Afrika, lihat bagaimana makhluk yang tangkas, ingin tahu dan menawan ini bertahan hidup.