Special Edition Episode 3
Pada suatu pagi, Zenitsu, sebagai ahli jawatankuasa disiplin, memeriksa uniform semua pelajar di pintu pagar sekolah. Namun, terdapat ramai pelajar mempunyai personaliti unik. (175 characters)