Apabila Jerry - ejen NSA Amerika - menyertai pasukan di GCHQ yang menangani jenayah siber, penganalisis junior Joseph sangat teruja. Tetapi Pengarah Keselamatan Siber Christine kurang berminat dengan perubahan itu.