Kairi memperkenalkan Nanase sebagai "teman wanita" di hadapan pasukan kardiologi. Para jururawat terkejut tapi gembira. Namun, seorang wanita bernama Miori, yang seiras bekas kekasih Kairi bernama Minori, muncul yang buat Nanase risaukan hubungan mereka.