That Was Fun
Masih memproses traumanya dari dua bulan yang lalu, Arabella bertemu dengan seorang pakar terapi dan kemudian, berhubung dengan seorang lagi penulis, Zain. Kwame mendorong Damon untuk mengambil langkah di luar zon selesa.