Ballooning Budgets and Near Disasters
Ketika tiga kumpulan pemilik rumah sedang membuat ubahsuai kejadian serius dan hampir membawa maut mengancam untuk menggagalkan projek. Pasukan mesti menghadapi cerobong ranap, bajet yang melambung dan cuaca buruk untuk siapkan rumah impian mereka.