The Mistake
Stacy mempersiapkan Dr. Chase dan Dr. House untuk sidang dengar disiplin bagi menentukan sama ada Chase atau House melakukan kesilapan yang membawa kepada kematian pesakit dan keluarganya telah memfailkan saman.