Condo to Cabin in New Hampshire
Pasangan dan dua anak mereka tinggalkan Boston untuk kabin di Laconia, New Hampshire. Isteri tidak mahu berada dekat bandar pelancongan dan mahu memiliki hartanah dengan akses tepi tasik, tetapi suami mencari rumah lebih besar dengan tanah lebih luas.