A Home Grandma Would Love
Seorang model yang sedang meningkat naik cari rumah untuk saudara-maranya berkumpul di Atlanta. Dia mahu rumah dengan daya tarikan yang perlu diubahsuai, tetapi sepupunya berpendapat dia patut beli rumah baharu yang tidak memerlukan pengubahsuaian.