Arizona Couple's City Dilemma
Keluarga campuran dengan bayi bakal lahir mencari rumah baru, tetapi tidak boleh bersetuju tentang lokasi. Seorang mahu komuniti Peoria yang membangun dan berpatutan di Arizona, seorang lagi lebih suka bandar Scottsdale yang telah kukuh dan mahal.