Girl Dad Goes to Florida
Pasangan New Jersey bersedia meninggalkan musim sejuk dan berpindah ke Orlando, Florida. Dengan seorang anak kecil dan seorang lagi bayi perempuan bakal lahir, pasangan ini mempunyai masa yang suntuk untuk mencari rumah tepi laut impian mereka.