Finding Her House and Her Voice
Seorang wanita bujang bersedia untuk membeli rumah sendiri, tapi rakan dan keluarganya semua mempunyai pendapat. Jika dia mahu mempunyai rumah impian miliknya, dia perlu belajar untuk mencari suaranya sendiri.