Swipe Right for Reno
Mereka bertemu melalui aplikasi temu janji dan sedia untuk membeli rumah bersama. Dengan ketinggian hampir tujuh kaki, semua besar, termasuk projek pengubahsuaian. Dia mahu dia memikirkan berapa banyak kos projek itu.