A New Home for Her
Pasangan yang sudah lama berkahwin teruja untuk mencari rumah di Malaysia dengan lebih banyak ruang untuk keluarga mereka berlima. Si isteri mahu dapur yang luas dan empat bilik tidur yang besar, dan si suami dia mahu tempat berpengudaraan yang baik.