Pasangan dengan anak lelaki berusia dua tahun berharap dapat membeli rumah pertama mereka di timur Singapura. Si suami yakin bahawa patio atau balkoni akan meningkatkan kehidupan rumah mereka, dan si isteri mahu menyediakan ruang terbuka yang selamat.