The Heart of Laurel
Selepas puting beliung memusnahkan kediaman lama keluarga, mereka masih tak dapat pulang. Kini, Ben dan Erin mengumpulkan seluruh masyarakat untuk menyingsing lengan baju dan membuka hati mereka untuk membantu keluarga itu pulang ke rumah.