The Real Iron Claw
Sebuah dinasti gusti dengan enam saudara lelaki, lima daripadanya mati pada usia sangat muda. Hanya satu yang tinggal untuk menceritakan kisah tragis kemasyhuran, ketagihan dan watak luar biasa yang bertukar menjadi sumpahan keluarga.