Christmas Under The Sea
Untuk meraikan "Aquaman and the Lost Kingdom" WB, Jeff Mauro minta pasukan bayangkan suasana perayaan dalam laut, lengkap dengan tumbuhan gula! Shinmin Li dan Aarti Sequeira memilih tiga pasukan yang terus mara ke cabaran seterusnya.