Fish to the Finish
Kapten Joe dan Tyler berada dalam pertempuran yang panas dalam penamat musim. Merebut tempat teratas, Niko melihat peluang untuk mencuri tempat teratas. Dengan tangkapan terbesar musim ini belum tiba, semuanya bergantung kepada berat akhir di pelabuhab.