Execution
June berdepan ujian paling hebat apabila Gilead melawan gerakan penentangan dengan sepenuhnya. Ketika pihak berkuasa memperketat kawalan dengan kekejaman, June harus menavigasi laluan berbahaya antara kelangsungan hidup dan pemberontakan.