Pierre yang berusia 32 tahun mendapatkan bantuan selepas dua pemindahan rambut yang membawa bencana. Pendandan rambut Harrison telah menghabiskan masa bertahun-tahun untuk mencari penyelesaian kepada kulit kepalanya yang mengelupas.