What Happens in Vegas
Selepas mesyuarat bersama Winnie, Deborah dan Ava masih bertekak tentang kawalan kreatif semasa "percutian" penulis mereka di Vegas. Tekanan semakin meningkat untuk mencipta lakaran pembukaan yang sempurna.