Primm
Dengan prestasi yang kurang memberangsangkan, Deborah mula bekerja dengan Ava walaupun berat hati dan menguji keserasian mereka dalam perjalanan jalan raya. Semasa mereka menghadapi masalah yang tidak dijangka, Ava belajar untuk berdaya tahan.