Relay: Winners vs. Judges
Guy Fieri adakan pertandingan pasukan antara tiga pemenang GGG sebelumnya dan tiga hakim GGG! Bekerja bergilir-gilir, hanya cef pertama yang diberitahu mereka membuat piring makanan laut, sementara cef lain perlu meneka hidangan yang mereka sediakan.