DDD All Day
Guy Fieri mencabar cef Diners, Drive-Ins, and Dives untuk buat sarapan tengah hari terlaris mereka dengan hanya ramuan yang mereka boleh muat dalam beg beli-belah yang sangat kecil. Mereka mesti hidangkan makan malam menampilkan beberapa ramuan retro.