Selepas bertemu Robbie Keane, Jamie merekrut Thierry Henry sebelum terbang ke Itali dengan Harry untuk mencari Andrea Pirlo. Kembali di UK, dia gagal merekrut Roy Keane, tapi berjaya mendapatkan Christian Erikssen dengan bantuan Harry.