Great Reputations
Walaupun menjadi ratu Constance yang baharu, Monet mahukan persaingan sebenar dengan Julien. Sementara itu, Obie meminta bantuan Julien untuk menguruskan kawan-kawan mereka sebelum bertemu keluarga Grace.