Mina Takes the Lake
Berharap untuk lebih keseimbangan kerja-kehidupan, Mina membeli rumah tasik dan berusaha menjadikannya persinggahan keluarga yang tenang. Tetapi apabila jualan besar gagal dan pengubahsuaian terancam, Mina mesti buat keputusan sukar tentang masa depannya.