Daddy Issues
Kematangan Hannah dipersoalkan apabila dia menghadapi dilema keluarga. Jessa, Ace, Mimi-Rose, dan Adam ada pertembungan yang janggal. Marnie membuat pengumuman di parti kempen Ray.