Molly Yeh hidang makan malam sambil menyiapkan makanan kegemarannya berinspirasikan Korea! Dia buat Lof Daging Gochujang dengan timun jeruk masam, Corn-dog Jagung Korea: Spicy Blizzard Fries. Dia tamatkan dengan Bar Jingga pedas dengan Kerak Bijan!