Sutro Ghost Town
Zak dan kru menyelami kegelapan yang mengelilingi bandar bersejarah dan sangat berhantu Sutro, NV. Pasukan itu mengesyaki terowong perlombongan menyemarakkan aura buruk penempatan terbiar itu kerana ada banyak kematian, bencana dan kebakaran misteri.