Charger
Apabila nyawa menjadi taruhan, McCuskers berusaha memenuhi tuntutan khusus Aked, membawa Derek ke Taman Washington Square. Walaupun ada masalah peribadi dan profesional, Inspektor Harmony mengawasi taman tatkala kejadian yang bersangkut paut bertembung.