The One with Mac and C.H.E.E.S.E.
Episod ini kebanyakannya terdiri daripada klip rancangan terdahulu. Joey menguji bakat untuk peranan televisyen penting, namun Chandler hampir rosakkan segalanya dengan melupakan pesanan telefon.