Midcentury Modern Reimagined
Setelah dinding kering lengkap, Chip dan Jo menumpukan pada projek kerja tanggaman yang direka untuk menyegarkan semula ciri moden pertengahan abad di hampir setiap bilik. Kedua-duanya juga memutuskan untuk menambah ciri air yang menawan di halaman luar.