Italiano: Stone House Surprises
Dave dan Jenny mulakan pengembaraan hebat, mengubahsuai sebuah vila Itali berusia beberapa abad untuk rakan-rakan mereka yang ingin membuat rumah sewa percutian Tuscan. Bagi pasangan Marrs, ia menjadi salah satu projek pengubahsuaian yang paling mencabar.