All the Smoke or Going Broke
Matt mesti mengubah pengasap BBQ, bot nelayan lama dan bar tiki menjadi wang besar di timbunan bersaiz Texas di Houston. Di New Orleans, Matt memburu cebisan sejarah bayou, tetapi serangan anai-anai besar-besaran boleh memakan keuntungan.